oväder


Började tok åska för ett tag sen och nu kommer spöregnet ser jag, jag som tänkte ta mig en tur upp till körskolan får nog vänta lite tror jag. Men shit va der regnar...det bara öser ner ju! :O

Mamma och pappa har ju börjat sin färd mot Linköping/Halmstad  för att gå på 50 års kalas. Tänk om de tycker att det ser fördjävligt ut i lägenheten i linköping :P haha det får vi inte hoppas.
Bara jag och victor hemma just nu, vi ska göra en såndär romantisk syskonmiddag, och fint ska de vara kan jag lova. Sen kommer bigbrollan också ikväll någongång. Fast det ser ju inte ut som om man gå till affären på ett tag iaf, vill inte direkt gå ut i det här ovädret.

Var en sväng på gymmet förut, det är så roligt när man märket att man börjar bli starkare igen och orkar ta nästan samma vikter som man gjorde förut :)

Imorgon får man se vad bigbrollan har för planer, för jag och minibrollan hade tänkt att åka till Bergsjö tills på söndag men det går ju bara som sagt om bigbrollan tycker de också, annars får vi ta bussen och det uppskattas nog inte lika högt hos minibrollan.

Är det vid åska man ska stänga av TV:n och datorn och sånt? Eller är det bara när det blixtar? Nu blir jag lite orolig..det kanske är bäst att jag stänger av grejerna nu så det inte händer nått, det skulle ju vara lite jobbigt.

Passionsfrukt är förjäkla gott också alltså, har redan ätit upp 4 st och skulle kunna äta många många till.. var bara tvungen att informera alla om det.^^





YES YES YES YES YES YES




ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0