söndag.


Mamma och jag sitter och pratar om spanien, och det bästa skulle nog vara att vi inte åkte i sommar, nått som gör mig otroligt ledsen. Det är ungeför det som jag ser fram emot varje år och nu kanske de inte ens blir av. Jag blev så oanti allt nu så nu vet jag inte ens vad jag vill göra i sommar..
Kommer kännas fel att åka dit ner och inte att familjen kommer ner sen, uscha. Jag vill ju vara där på midsommar som vanligt med alla våra vänner och så. Jädrans!
Fast jag förstår kanske också varför vi inte åker, vi vill göra om både här och i bergsjö och eftersom vår hund gick bort i mars och vi har planerat att köpa en ny så skulle de vara bra att köpa den i sommar eftersom man inte kan lämna bort en valp bara sådär.


hoppas att vi åker iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0