söndag.

Hola.

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har blivit värsta bokmalen, kan inte lägga ifrån mig min bok "flyga drake" så har det inte vart förut sen jag läste gömda i spanien när jag var 13 kanske. Läsa när man sitter och äter frukost, läsa ute på gården, läsa vid lunch, fika och sen i bilen hem. Jag körde ju de första 8 milen också, varav de sista 5 var på grusskogsväg. Det finns ett hus på den vägen som jag tycker så himla mycket om, det ligger mitt i ingenstans och jag skulle nog aldrig kunna bo på nått sånt ställe men på nått sätt så vill jag ändå dit. Det ser så gulligt ut och så har den så fin gård och en massa småhus, ja det är ju övergivet sen några år och det kanske inte är så konstigt faktiskt med tanke på läget de ligger. flera mil till närmaste affär och säkert några kilometer till närmaste granne.
Nästa gång vi ska åka hem från bergsjö ska jag få köra hela vägen hem också, jag accelererar (säger man så?:S) så att säga, för någon vecka kunde jag inte ens starta bilen rätt ^^ haha.

Matchen idag fick man lyssna på radion hem, såg sista perioden här hemma och det var rätt skönt att sverige vann matchen måste jag säga.
Och imorgon är det ny match igen :)
Blev ju pizza till middag idag eftersom vi kom hem så sent från bergsjö. Hur länge sen var det jag åt pizza?? å jag trodde de var länge sen men det var ju förra helgen i sundsvall kom jag på nu, jag som ville tro att jag var lite nyttig men inte så. :/

Sitter nu och äter lite ananas och dricker lite grönt te.

Snart ska man i säng och forstätta på sin bok :)
Imorgon är det jobb igen.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0