spanien spanien överallt.


Var nere en sväng idag med mamma och köpte lite olika frön på granngården som vi ska så här ute i landet, fick ju också min påse med sommarblommor som jag alltid har fått sen jag var liten, haha. Det är ett måste här ute i landet.

Sen gick vi in på öb och skulle köpa en tidning, där inne luktade det precis som det gör på mercadona i spanien, tror ni inte att jag fick lite längtan dit då? Sen att jag hittade ett balsam som vi alltid brukar ha där nere gjorde det ju inte bättre..var ju tvungen att köpa det och det är också använt nu ikväll så nu luktar man spanien. ^^

Blev också en springtur på 7.5 km sen med mamma och lillebror. Var perfekt väder och springa så det kunde ju inte bli bättre.
När jag skrev mig tillbaka här i östersund så fick man en liten katalog med olika rabattgrejer osv, och så fick jag en vecka gratis träning på step in, så den här veckan ska jag ner dit och träna och köra en massa olika pass. Kommer bli grymt. Sen att jag fick en veckans träning på ett annat gym uppskattas ju också, det kanske bli nästa veckas grej?

Så himla skönt att sverige vann också, det började ju lite trögt men sen kom de ju igång riktigt bra. :) De var värdiga vinnare!


Sitter just nu och äter lite passionsfrukt och kollar på film, man kanske ska ta och sova snart?
Imorgon ska jag ner en sväng på arbetsförmedlingen, det skulle vara någon rekryteringsgrej som jag ska kolla på, sen blir det step in som sagt :)

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0