tisdag.


Träningsvärk efter dagen? Hahah jo men det kan man nog säga att jag har. Åkte mer till gymmet vid 9 och sprang HIIT (tror jag det hette) som vi körde med lhc i julas. Massa intervaller och sen lite löpning. Var ganska slut efter de så jag tyckte de räckte.
ÅKte hem och åt lite, sen blev de en tur upp på körskolan och satt vid datorn där och tränade lite teori. Sen jobb i två timmar och sen skynda hem eftersom jag hade anmält mig till ett core pass nu ikväll som jag kan säga tog rätt rejält!
Ojojoj vilken träningsvärk jag har nu, låren och magen är inte att leka med just nu. Men det bevisar ju att det bara kan bli bättre med träningen just nu.
 På vägen hem ringde det också från en nummer som var ungefär +232344543556572345 och ja det säger ju sig själv att jag aldrig skulle kunna veta vem det var, men det var ju nattis!! Gud va roligt de var att få prata med dig, tänk att du kommer på att ringa till mig där nere ifrån Ghana :) Jag saknar henne och jag tror nog att vi har en hel del att prata om sen i sommar då vi träffas :)

En tur med bilen på kvällskvisten han vi också med mamma och jag, sen blev de lite bullbak också innan vi skulle kolla på marlena som sjöng. Hon kom ju vidare precis också, vilket var lite roligt. Hade ju vart pinsamt om inte Sverige hade kommit vidare, ne uscha.

Min farbror "godiskungen" ringde ikväll också och frågade om jag hade körkort, undrar vad gubben nu har tänkt sig. Det som är lite skit i sommar är att under yran så är det en veckas mässa uppe i umeå som han nog kanske vill att jag ska vara med på, och jag vet inte hur man ska göra. För lite handlar ju om pengar också, fastän yran är så grymt mycket roligare men det är ju bara 3 dagar och det i umeå är 7.. så det skiljer ju sig lite.? Oj va svårt.


Nu ska jag sova, imorgon blir de gym igen sen blir de nog bodypump på kvällen med anna skulle jag tro.

ma höres.


/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0