tisdag


Sitter och äter lite färsk ananas och en chokladboll medans jag sitter och läser i körskoleboken, och ja sitter här ett ligget tag och skriver. Jag har läst nästan halva boken idag men nu är det ju bara att man ska få in allt i hjärnan.. var ju länge sen man pluggade alltså, kommer inte riktigt ihåg trixen jag använde mig av, rackarns! haha
Dagen till all ära har bestått av regn, tråkigare väder finns det ju inte.
Har också blivit bjuden till party i norge i helgen, svenskar går in gratis ^^ haha. Skulle ju faktiskt vara grymt roligt men skulle man bo hos norskarna man träffade på yran lr? :P
Sen hade jag ju inte direkt tänkt åka dit själv heller.


Cyklade på gymmet och sprang 40 min på löpbandet och körde lite överkropp, ganska tråkigt att träna själv men det måste ju göras liksom. 

Nu ska jag ta och åka en sväng med mamma som vanligt. Undra vad man ska träna på idag?

ma höres.

/china.


Kommentarer
Postat av: madde

om du ska bo hos norskarna kan du ju ta med amanda ;) haha :)

2009-05-08 @ 00:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0