torsdag.


Dagarna rullar på som vanligt och beskedet igår var nog för att det gick så king på jobbet idag, barnen var snälla och allt var bara toppen.
Mamma och pappa är just nu i Märsta eller Linköping. Fick inte bli en sista resan för mig, fast egentligen har jag inget där att göra. Träffa mallan hade jag ju velat gjort, för de var ju länge sen. Inget är sig lik utan våra powerwals på mornarna. Sen finns det såklart vissa andra som uppskattas lite också. Aja, får väl bli så att man åker ner nått i sommar kanske.

Måste bara berätta om när vi satt och åt lunch. Vi pratade syskon och jag frågade Astrid 3 år.

Jag : Astrid, har du några syskon?

Astrid : Nej men jag ska få!

Jag : Jasså, är din mamma med barn?

Astrid : Nää det är hon inte.

Jag : Nehe, men då kommer det väl inga syskon snart.

Astrid : Joo, hon måste bara pussas mycket med pappa först.

Snacka om söt tjej. Lilla Astrid. :)

Var också en sväng ner på stan och lämnade jobbpappret till Bosse sen var jag in och kollade sommarklänningarna på indiska. En svart tubklänning kom med hem till ett ofantligt bra pris så det var inte farligt alls.

Nu ska jag hjälpa brorsan med svenska, översätta forntida dikter står på schemat, kunde ha vart roligare..

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

Underbara konversationer man har med de små ;D Man blir helt glad inombords...

2009-05-29 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0