lördag.


Dagen började med att när Victor tillslut hade orkat ta sig upp från sängen( vid 11 ungefär) så hade vi tre luftgevärstävling, där jag ägde de två andra, eller ja det kanske bara blev Victor man blev bättre än, men man kan ju inte alltid vara bäst liksom :P
Sen gick Victor och jag och hämtade alla saker för att kunna skjuta lite puckar. När nätet var uppsatt och allt var klart och man har skjutit x antal fladder och hyvlingar kommer äntligen pappa och mamma hem. De var ju inte lite saker de hade med sig. Pappa hade också med sin sin "nya" klubba som jag hade fixat av musse håkansson som han stolt visade mina kära bröder. De trodde nog inte att han skull få en sån värsting klubba. Pappa ska ju jämt ha de värsta han!

Mamma och pappa berättade också att de var en sväng inne hos våra kära vänner i Jönköping, och det blev man ju inte lite avis på. Hejhej till er förresten får jag väl säga eftersom jag har hört att ni läser min blogg. Och hälsa Clara att hon inte behöver vara orolig att jag inte kommer ner till spanien, för det ska jag fixa. En sommar utan henne, det går ju bara inte! :)




Får säga hej till mormor och morfar också, har nog hört att de också brukar vara här inne och läsa. Sen blev man ju dubbelavis för att mamma och pappa gjorde en kort paus hemma hos de också.
Det lite roliga är ju att varken min mamma eller pappa läser här. Så intresserade är mina föräldrar, fast man kanske får erkänna att varken mamma eller pappa hittar min blogg om jag inte visar dem, de är som sagt inte direkt värstingar på datorer inte!

Idag har jag, robin och victor vart och fiskat också. Vi tjuvlånade grannens båt eftersom våran är fortfarande är på land så det blir lite svårt därifrån. Det värsta var ju att ekan som vi lånade inte hade varken åror eller årtullar så vi fick gå hem och hämta våra gamla åror och sen fick vi paddla ut, vilket jag ska säga er var ganska jobbigt. När vi äntligen kom ut till stället som vi brukar fiska på så måste fiskarna ha ätit upp sig själva eller varandra för inte var det mycket drag i sjön idag inte. Hade två tjuvnyp men mer än så bjöds de inte på denna dag. Det var bara att paddla tillbaka hela långa vägen.

Nu ikväll har vi kollat på robinson och crocodile dundee x2. Har också läst i en del i en bok som jag tog med hemifrån ( som jag redan har läst sisådär 5 ggr förut) och varken är speciellt bra eller spännande. Men glömmer mamma och pappa bort att ta med böcker från Linköping får man ta det som bjuds.

Nu har jag nog skrivit så det räcker.
Imorgon bjuds det på golf.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0