El beso del final.



Har precis kollat klart på dirty dancing 2 och gud vad jag vill till spanien. Inte för att jag vill dansa och så..utan bara va. Tänk att bara få va där nere, åå gud! Sen att familjen kalbes granne inte är den direkt fulaste som finns heller plusar ju spanien extra mycket ^^ haha. Tänk när man är sådär brun och håret blir sådär blont och fint.




Det här missar jag inte, det gör jag inte!


Mamma ringde förut idag och berättade att de var på sin färd neråt Halmstad med min gamla soffa i bilen. De ska tydligen GE bort den till Isak. Här fick man inga pengar för den inte, nepp nepp. Mamma lät glad att de kunde få bort den men det känns lite konstigt. Den har varit med sen jag flyttade till Motala från början och nu känns det verkligen som om det är slut där nere. Sakerna försvinner och om en vecka kommer allt hit upp. Fast jag börjar nog på nått som är mycket mycket bättre. Det gör mig lite gladare iaf.

Imorgon blir de Bergsjö om det blir som planerat nu så att säga, det blev ju tydligen inte de idag men man får ju se vad morgondagen har att erbjuda.


Tills vidare.

/china.

Kommentarer
Postat av: CK

Hej Emma!

Hade besök av Lacke och Anki igår. Jätte trevligt. Vi "lobbade" alla hårt för en resa till Spanien, får se vad det ger......Hoppas vi syns på Stranden i Mil Palmeras , eller hur?? vore tråkigt annars........

2009-05-23 @ 09:41:20
Postat av: virre

har din päron vart här pch tömt lägenheten ? eller blir det i helgen :S hoppas allt är bra annras, kraam

2009-05-25 @ 07:51:56
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0