onsdag.


Sitter och tänker på vad det blir i sommar. Om jag kommer dö av att inte åka till spanien, och svaret är att jag nog kommer att klara det eftersom jag klarade vara utan spanien under tre sommrar för inte så många år sedan. Jag kanske kan lägga upp min comeback i golfen då istället? Det skulle ju vara grymt roligt.
Pappa kommer ju hem nästa vecka så då får man väl reda på hur det kommer bli..

Imorse blev de träning igen, oj vad man har blivit sportig på sistonde måste jag faktiskt erkänna. Men nu ska extrakilosarna bort och bra är väl de.

Fick också hem en katalog från hm idag och herregud vad mycket fint det var i den. Jag måste ner på stan nått och kolla men imorgon är det jobb har jag förmig så det blir på fredag innan bilen ger sig av mot bergsjö.

Ska ju ta en sväng ner på gymmet nu ikväll också, men motivationen sjönk när jag såg att de hade börjat regna och att jag cyklar jämt ner till gymmet. Men man kanske får ta sig en tur iaf, annars lär det ju bara bli deg i soffan och det får man ju ingen träning av.
Ne nu ska det fixas form till sommaren!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0