091123

KING KING KING! :D

Det kan vi sammanfatta gårdagskvällen. Vid tio får man ett sms om man inte vill joina några bruds som ska ut och shake some moves. Klart som korvspad att man gör det, snabbfixar sig och sen springer man dit. Det värsta är att jag inte ser att det blir en kant och kliver snett så att jag nästan dör. Tror att foten är bruten men inte mer med det.
Vi träffade madde östling en sväng och hon skjusar så snällt ner oss till goya där vi blir hela kvällen.
Handfat som lossnar och vi har allmänt superroligt! :D
Kommer hem vid 04.14 och somnar som en stock.
 
Vaknar vid 09 och känner att foten inte alls mår så bra. Kollar och det enda man ser är att den ser ut som en ballong. Inte bra! Drar på mig kläderna och hockeytofflorna( får inte på mig några andra skor) och åker till ishallen för att be a-laget kolla på den. Glenn var upptagen så jag tog en sväng till mina vänner som man var ute med igår. De ligger däckade och har nog sovit hela dagen ^^ haha.
Hon i j-18 kollade iaf på foten och det blir ingen hockey i veckan. Inte bra inte.

Fick deppretion och åkte tåget hem till Östersund. Kan ju ändå inte gör nått annat än överkroppsgym och det kan jag köra här hemma.
Får väl se hur länge jag blir nu.
Pappa har bokat julbord på golfbanan i stugan på lördag och sen hade vi tänkt åka och kolla på timrå-LHC :D
Kan nog bli ganska bra det här ändå.

ma höres.

/china.

Kommentarer
Postat av: ida

hahah jag var ju inte död i soffan? Pigg som vanligt ;)

2009-11-26 @ 00:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0