hemma i östersund


E som sagt hemma och "vilar" upp mig..
Foten börjar bli bättre så det är ett +.

Imorse tog jag och pappi en sväng till maxi och handlade lite, jag fick köra vår nya bil :D :D
Lite skillnad nu när det bara är gas och broms och man vill hela tiden trycka ner kopplingspedalen men efter ett tag så gick det riktigt bra ^^ haha
Var också uppe på elgiganten och kollade lite, en ny mobil i julklapp skulle sitta fint :)

Vicke lirade innebandymatch som jag och pappa hamnade på i Torvalla nu ikväll. Victors lag utklassade dom andra med 12-1 och victor fick stänka in en pinne också! Bra jobbat brorsan.

Imorgon ska jag gå ner på stan och kolla efter klipptid, känner att det är dax att göra något åt frillen. Man kanske hittar något annat fint också, på monki tex?

Nu blir det sängen.

ma höres.

/china.



Kommentarer
Postat av: virre

haha det skulle vara riktigt kul jue china =) när lirar ni här i linkan igen?? hoppas på att kunna komma o kika då ! Hoppas allt är bra annars ? kraam

2009-11-24 @ 23:33:59
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0