monki är bra.

Hallu,

Idag körde jag ner pappa till ögonläkaren, han hade tänkt sig att göra en ögonoperation så att han slipper glasögonen. Resultatet blev däremot inte det roligaste, pappa såg FÖR bra på närahåll så det gick inte att göra operation på båda ögonen.. Tråkigt för honom :/ Tänk om det är så för mig också? Skulle ju också vilja göra en sådan operation.

Vi tog iaf en luch på stan och sedan gick jag runt och kollade lite i affärer. Köpte två bodys på monki, en vanlig svart och en som är lite grön/blå aktig.. vet inte vad färgen heter ^^ haha. Var iaf med lite spets så det blir finfint!

Gick hem i regnet och tog ut jango gubben på en promenad. Snacka om att det är skillnad på honom och utte. Med jango springer man fram eftersom han gasar så mycket och med utte var det så att man själv fick dra honom för han var lite seg ibland. ;D

Nu ska jag hjälpa mamma med middag och sen är jag tvungen att hjälpa brodern med sin spanska läxa och så ska jag skriva hans svenskaberättelse också.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0