nytt dagis igen.


Jobb idag igen, dock på en ny förskola.. en montessoriförskola. Var lite roligt att se hur de jobbade med barnen mot en annan förskola och jag skulle nog ha velat gått på en sån om jag var liten.
Men solsången var king och jag är nöjd att jag hamnade där :) Ska vara på regnbågen på torsdag också.. sen efter de blir det att springa till tågstationen och ta tåget hem till östersund. Sen väntas jobb på fredag uppe på mammas dagis :) Skönt att få ihop lite pengar känner jag nu.

Imorgon ska jag åka och lämna in försäkringspapperet så att man får in lite pengar därifrån, sen ska jag också ta hand om diskberget som jag har samlat på mig :/

Tänk att det redan har blivit november, om bara några veckor är det jul känns det som!

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0