sista dagen här uppe.


Dagen började med att jag, mamma, pappa och jango tog en tur till golfbanan och gick en prommis. Vi skulle leta lite bollar hade vi tänkt men eftersom det hade kommit lite snö så blev det ju inte det lättaste. Vi kom hem med EN boll.. som i och för sig jag hittade ^^ Men det blev en skön promenad iaf.

Blev en sväng med familjen på stan sen, hittade en ny snowbordhjälm till mig.. bra bra! Och så en we-tröja till victor :) Fick ett samtal från ida också, får ta och hälsa på henne imorgon när jag kommer. :D  Hoppas att hon har klarat att komma ut sängen iaf ;)

Robinson nu ikväll med glass som inte alls smakade bra. Vi köpte också spanien läsk idag på coop(fanta lemon). Men här i sverige smakade den surt och inte alls som där. BLÄ! Ne tacka vet jag spaniens läsk.






Ibland blir jag så himla less på vissa personer, varför kan de aldrig lära sig? Men man slutas aldrig förvånad som man säger.

Nu måste jag packa klart.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0