ta mig tillbaka..


.....till Gävle!

Nu vill jag ner till alla underbara igen!
Östersund är bra med allt som hör till men nu vill jag åka ner igen. Nu räcker det för denna gång. Kommer ju trots allt hem igen om två veckor.

Idag blev det 7 timmars jobb. Svinkoppor och baconinfluensa har det gått där, undra om man drabbas av de båda? Skulle ju inte förvåna mig.
Måste gå och kolla om jag får ta sprutan i veckan nu, missade ju min "dag" i tisdags då det var a-e och bäckström ligget ju inom den gränsen tyvärr. Skulle inte förvåna mig om jag får ta sprutan v.1 som det blev tal om.. då är ju frågan om man nu ska ta den.. för då har kanske hela denna epidemi gått över?

Mariette åkte ut idol precis också, kan väl inte säga att jag hejar på någon av dom. Jag är en sån som sitter och lyssnar på bidragen och tycka till lite men inte mer än så. Ser mycket hellre linköping lira emot brynäs eller någon sånt. :D

Nu ska jag gå ner och kolla om pappa har ätit upp allt godis. Han kan ju vara ganska bra på de ibland tyvärr...

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0