nystart.


Nu får jag ta och skärpa mig när det gäller de här.. antingen får jag ta bort den eller så måste jag börja skriva här igen.

Livet leker iaf, bjöd laget på bullar igår efter träningen och tror att det uppskattades mycket :) Han också med att baka en kladdkaka som jag, limpan och julia smaskade på igår kväll.
Var på ett dagis idag också som jag kan få skriva in mig på som vikarie. Har också mailat x antal dagis och frågat om jag får stå med som vikarie. Att man inte ska kunna göra det inom kommunen för att man inte har läst barn och fritid är grymt dåligt. Jag har ju vart vikarie sju månader på dagis hemma. Herregud!

Var ju hemma i helgen också, köpte mig en ny snowbord jacka på we, grymt grymy snygg så jag är så nöjd :) Skulle ha åkt hem nu i helgen också men det passade inte med tåg och sånt så jag får ta det om några veckor istället. Imorgon blir det utgång med de som är kvar här i laget. Joas brorsa spelar på ett ställe så vi ska dit och lyssna lite på hans band.

Sprang också coopertest idag, det var dagens träning. Helt slut blev jag men det gick helt okej faktiskt. sprang in på 13 minuter och 15 sek.

Nu ska jag ta och sova,

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0