östersund.

Tjohejsan.

Sitter hemma i Östersund nu, fick ett ryck och tog tåget hem vid halv 10 i morse så vid kvart i två rullade tåget in där jag möttes av mamma. Körde hem och träffade alla andra, :)
Vi har planerat att köpa en ny bil här hemma, en ny volvo. bra skit de! Bosse köper vår bil som vi har nu och jag tar hans mercedes ^^ hahaha nejdå..drar lite förmycket för min del.

Har planer på att göra en tatuering, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra..sen att både mamma å pappa hatar de gör ju inte saken bättre. Får tänka ut lite vad man isåfall skulle kunna göra.

Har varit och kollat när ÖHC spelade emot härnösand..fast jag och victor orkade bara se två perioder sen tog vi bilen och styrde till willys där det blev lite tacos inhandling och billigt godis :P

Får se om jag tar bilen med bigbrorsan imorgon eller om tåget på måndag lockar mera. Den som väntar får se som man säger.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0