torsdag.


Storstädning idag som heter duga, eller ja det blev en sväng med dammsugaren iaf^^
Och så har jag fixat till på mitt rum så nu är jag äntligen lite nöjd, in med en bokhylla och oj så mycket det gjorde. :)

Ska snart åka till ishallen, ska jobba i kiosken idag med idaho. Får väl kolla lite på matchen också förhoppningsvis, man kanske ser fadern till barnen som jag var barnvakt åt förra året i lhc.. nämligen eric beaoudin! Fick ju inte forsatt kontrakt i LHC så han hamnade i rögle.

Har också bokast biljett hem i december, den 17onde rullar tåget uppåt för 95 kr. Värsta kapet! blir hemma 10 dagar och sen är det bara att åka ner igen för då är det träningsstart igen.

Fick jobba igår också på ett dagis, och mer blir det imorgon. Skönt att det börjar rulla på lite. Får hoppas att det blir mer också.

Nu ska jag göra mig iordning och sen gå iväg till idaho.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0