torsdag


Sitter och diggar magnus uggla och börjar fundera om det är dax att gå och sova. Ska upp 06.00 imorgon och sedan ge mig iväg med brudsen från sätra och åka lite skidskor på nynäs mellan 07-08.30. Det är grejer de.

Har blivit mina två tidigaste mornar på en hel månad de senaste två dagarna. 06 och 07 gick jag upp. Det är inte dåligt av mig som annars brukar sova till halv 9. Men nu är det nya tag, jag och emme har tagit tag i våra liv och nu jädrans ska det händra grejer. Morgonprommisar här och där och hej vad det kommer bli bra.

Imorgon får man träffa bigbrorsan också, och sen på kvällen får man sig en överraskning också. :)

Ne nu vankas sängen, annars kommer jag aldrig upp imorgon.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0