arbetsintervju


Så var man tillbaka i Gävle igen efter 3 dagar uppe i ö-vik och spelat ullas cup där vi åkte hem som andra pristagare Lite synd men så är det ibland. Modo var bättre än oss i finalmatchen och vann med 3-0.
Träffade iaf alla kändisar och man fick sig ett prat med både tintan och frida :)
Spelade också första matcherna med sitt "bäckström" på tröjan och det gav ju en liten speciell känsla. Sen fick jag lira en match med lorsell och emme, grymt duktiga både två och gud vad man höjde sig. Roligt!

Idag har jag vart på arbetsintevju också, gick väl helt okej men det är inte riktigt de jobbet som jag vill ha. Vill ju ha det på golf och nöjescenter. Hoppas hoppas hoppas att de ringer.!!

Ska kolla efter nya benskydd också hade jag tänkt, mina är inne på sin sista refräng så det behövs något nytt och fräscht. Sen måste jag prata med joa om klubborna som vi skulle få beställa också.

Och tänk om två veckor är man nere i linköping igen och spelar. Har inte vart där på 6 månader.

Har lyssnar på sean kingston - fire burning hela morgonen. Vår danslåt och jag blir så himla glad i hela kroppen av den. Gud va roligt livet är just nu.

Träningsledia idag, men jag och julia åker nog och gymmar lite senare.

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0