måndag


 ny vecka nya tag...

Klubborna som jag trodde att jag skull få beställa fanns inte, eftersom jag då behöver beställa 6 st och så många behöver jag inte. Vet inte om det blir supreme one 75 eller supreme one 95 nu istället. Får väl tänka lite hur man vill ha de. Har ju i och för sig 4 st redan nere ifrån Linköping som jag kör på, men de har blivit så himla mjuka. :/

Skypeade med pappa ifrån Finland också, grattis över internet är alltid bra. :) Dock kostade det mig 79 kronor eftersom jag var tvungen att skaffa mig ett headset med mick.

Har haft så himla tråkväder här idag, kallt och jag vet inte vad. Tog därför på mig bakkläderna och gjorde en långpanna med chokladkakor med kokosknäck. Recept från gamla lagkompisar och gud så gott de blev! Första gången jag gjorde de och det kommer nog att göras igen.

Vi förlorade också mot segeltorp igår, på övertid så det var inte så dåligt av oss.. fick med oss en poäng iaf! Första kedjan i segeltorp trodde man skulle utklassa hela laget men de fick inte till någonting nästan. Man blev lite chockad faktiskt!

Nu blire tandborstning..

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0