nya lägenheten.


Andra natten i nya lägenheten..

Tänka sig att så är det. Måste säga att jag trivs väldigt bra förutom att jag inte har fått upp mina gardiner än eftersom det är värsta krångelgrejerna man behöver för att få upp gardinstånger. Får hoppas att man hittar nått på IKEA imorgon.
Hade tester igår eftersom man inte var här när de andra i laget körde sina. sprang cooper, stående längd m.m. Gick faktiskt helt okej, blir roligt att se om det blir någon förbättring i vår.. eller ja det hoppas jag på iaf!

Gjorde 4 matlådor ikväll också när jag ändå höll på att laga mat efter träningen. Har ingen träning imorgon eller på söndag så man får väl se vad som händer och sker.

Nu ska jag iaf ta och sova,

ma höres

/china


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0