sista dagen här uppe..



Igår träffade jag malin, som jag har längtat.. har inte träffat henne på ett år. Var verkligen roligt och det kändes som jag hade hur mycket att berätta och hon själv hade också ett och annat att berätta. 
Har ju vart lite så och så med vår kontakt eftersom hon bor i skövde med killen och man själv har vart runt i linköping och östersund och levt runt.
Nu ska det dock bli bättre kan jag lova. Vi har ju gjort upp planer som vi ska sätta i verk och det ska inte ta ett år innan vi ses igen!

Annars idag har jag packat in allt i släpvagnen, så mycket grejer trodde jag inte att jag hade :O
Kommer inte att bli svårt att fylla upp lägenheten, hoppas det är okej för elin :) haha
Imorgon drar pappa och jag vid 07.00 söderut, ska förbi Bergsjö och plocka upp lite grejs innan vi når slutdestinationen Gävle. Jag är lite nervös faktiskt om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag ta och sova

ma höres.

/china.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0