tisdag.


Ska strax gå och sova men tänkte slänga in ett inlägg innan..

Ingen is idag utan jag och julia tog oss igenom 5,5 an och sen blev det lite gym på det. Känns skönt att man kan börja köra på lite tyngre igen.
Har också hittat bilen som jag vill ha och jag vet att pappa också vill ha en sådan. En audi TT för 80.000. Vart jag ska få de pengarna ifrån vet jag väl inte riktigt. Sen kanske det inte direkt är den perfekta första bilen heller, men den önskar får se ^^

Annars har det inte hänt mycket idag, jag och elin var på en kvällsprmenad här i sätra när vi endå skulle ta oss till kvantum och handla lite.

Längtar hem lite också, får se om vi kan åka hem nått om någon helg då vi hade spelledigt tror jag.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0