tisdag.


Måste sluta med mina sena kvällar, får ta och hitta på någonting som gör att jag kommer upp på mornarna istället.
Idag har jag var i valbo med julia och hennes kille. Vi var på köpcentrumet och kollade lite. Hittade dock inte så mycket intressant förutom hårsnoddar och mat på coop. Men mycket fint fanns där men plånisen säger tyvärr nej för tillfället så man får ta det lite lungt.

Nu ikväll har jag också varit på min första a-lags match här i Brynäs. Gästerna hette Frölunda och de åkte hem med 3 poäng. Så dåligt som brynäs spelade har jag aldrig sett något annat lag spela, det var hemskt hur dåligt det var.
Lite najs var det ju att vi i Brynäs får ha en egen sektion för oss, bra sittplatser så det gillar vi!

Nu får jag och sluta, måste ju sova lite också.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0