tisdag

Hello,

Väntan är det värsta som finns tror jag, och just nu väntar jag om dagarna att de ska ringa från jobben och lämna besked. Skulle ju vara så roligt om man får något! Jag hoppas extra gärna på en som passar mig perfekt.

Träning ikväll och jag lirade back, yes mina damer och herrar ni läste rätt.. emma bäckström har gjort sin första träning som back och det gick väl inte det bästa ska jag lova. Vet inte vad eller vart jag ska vara i banan.
Sen ska ni såklart inte tro att jag tänker stanna på den positionen hela mitt liv, utan man får hoppas att det bara var idag.
Imorgon blir det stan och kolla in utbudet av benskydd, och sen ska jag ut och löpa lite med julia eftersom vi inte har någon träning imorgon. Sen blir det också födelsedagsfika hos emme. Hon fyller ju 23. grattis grattis! :)

Nu tror jag att sängen kallar.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0