torsdag.


Har kommit av mig lite i det här med bloggandet, vet inte riktigt vad jag ska skriva längre.

Har fått börja räkna dagar från alfa-kassan iaf och kommer få 4020 kr i månaden om jag inte jobbat något under någon dag. Är ju lite iaf, så man får vara glad för det.
Nya benskydden var perfekt, hurra så mycket bättre det blev och nu är två nya klubbor beställda också. :) Nike-Bauer for the win.

Elin har fått besök av en modoit som ska bo här tills på söndag, jag vill också ha besök. kom och besök mig gott folk!

Paparazzi låten med lady gaga går varmt hos mig just nu, hörde den senast på yran då den var kung och förstår inte hur det kommer sig att jag inte har lyssnat på den tidigare?

Igår blev det väldigt mycket gott fika hos emme och imorgon är det julia som ska inflyttningsfika. Undrar när jag ska ta mod till mig och bjuda alla på mitt fika. Vad ska man göra då.. kladdis, lisas chokladrutor med kokostäcke och nått mera kanske? Den som lever får se så man brukar säga.

Annars så lever jag loppan här nere, skönare lag får man leta efter.. okej ni i LHC står kanske lite högre hos mig än så länge och det ska bli så grymt roligt att träffa er nästa helg. Jag verkligen längtar! Kommer kännas konstigt att man spelar i en annan tröja.
Madde och jag pratade om att jag skulle åka till lhcs bås och skrika byte eller passa nån i lhc. Får verkligen skärpa mig så att jag inte gör nått sånt, men det skulle inte förvåna mig.

Nu är det slutskrivet för denna gång.

ma höres.

/china.



Kommentarer
Postat av: malin

jag besöker snaaaart (:

2009-09-18 @ 12:53:20
Postat av: madde

jo men gör de, passa till oss menar jag ;)

2009-09-23 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0