Fjällen



Hovdestörten igår och en andra plats för min del, jädrans att Olles mamma ska vara så bra. Men förra året var det jag som var bäst och det ska jag se till att jag blir nästa år också!
Mamma vann hennes grupp och pappsen kom trea i hans. Robin slutade på en fjärdeplats och Victor kom på plats 35 i herrgruppen. 
Härligt att familjen är så grym på störtlopp! :P Det tråkiga var att det var medaljer iår, alla andra år har vi fått pokaler. Har ju min samling på 7 st sen alla åldersgrupper man har åkt i som liten. :)

Underbar dag idag, solsken så det bara stänker om de. Det är sånna här dagar man älskar att vara uppe i fjällen!

Det skulle bli bra väder imorgon också och det säger vi ju verkligen inte nej till.
Undra när jag ska åka tillbaka till Gävle? Jag kanske åker med mamma och pappa till Bergsjö på lördag och åker tåg från hudik därifrån istället. Maybee?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0