freeedagsmys.


Jobb idag, slutade vid kvart över tre så det var väl fina fisken.

Annars har det varit riktigt oväder idag, stormat och haglat och jag vet inte vad.. inte roligt att vara ute med barnen kan jag lova. 
Och så har jag sopat bort 100 liter grus från gården, snacka om att min handled inte var den bästa efter de. Men nu kan alla sötisar cykla bättre med alla cyklar och det är ju alltid bra (:

Måste sitta uppe till tolv också, pappa är på odd fellow, sån där träff då man ska ha pingvindräckten och se allmänt snygg ut.
jag må ju åka och hämta honom sen ikväll då eftersom mammsen tog rödvin till middag. Men vad gör man inte för lillpappsen?

Var och tränade förut med lillbrorsan. Gud så trött jag blev i mina armar. Nu har dom fått sig en omgång också, skönt!

Chokladbollsbak med victor har man lyckats med också. Tyckte dock att de blev lite torra så de var ju inte direkt så man slängde i sig dom. Nej tvärtom.

Nu ska jag hitta på nått annat roligt, kanske hunden vill busa lite?

ma höres.

/china.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0