hemma igen.


Kollade precis klart på j20-finalen mellan Brynäs och Leksand. Där Leksand gick vinnande ut striden med 3-4. Usch jag känner mig sådär tom som när vi förlorade vår SM-final för två veckor sen. Förstår hur jävla piss de måste kännas att förlora när man har ägt hela matchen och dessutom vann guld förra året. Men allt som inte dödar härdar.

Jag ska åka och träna nu hade jag tänkt, känner mig så otroligt otränad så det finns inte. Känns nästan lite äckligt faktiskt om jag får vara ärlig.

På onsdag ska jag träffa Malin också, det kommer bli grejt som vanligt! :)


Vi köpte med oss mat hem från eastern, lite kinamat har man inte dött av.
Har haft några otroligt sköna dagar uppe i fjällen! Så mysigt.


Strax börjar matchen mellan Linköping-Djurgården som man hade velat sett också. Men det blir nog 40 min på löpbandet och överkropp istället.


ma höres

/china.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0