kväller,

Godkväller,

Var och körde ur benen lite nu ikväll.. vilket kommer ge en rejäl träningsvärk i morgon.
Kan inte gå i vår trappa så jag väntar mig de värsta..

Annars har denna dag inte bjudit på några större överraskningar. Det har varit riktigt kallt så man har ju inte direkt velat vara ute. Blev en sväng på MAXI med mammi och victor. Där träffade man både skiddrottningen kalla och min gamla simlärare pär. Riktiga kändisar så att säga (:





Har gått upp för mig att det inte blir någon spanien i sommar.. och en sommar UTAN spanien är som en häst utan svans. Ni förstår inte hur riktigt dåligt jag mår över de.

Nu blir de sängen, tänkte gå upp tidigt imorgon och ta mig en joggingtur.. om nu benen tillåter de. (:

ma höres.

/china.


Kommentarer
Postat av: virre

men vi ska ju dit i augusti sa vi ju ;)

2010-04-18 @ 22:37:25
URL: http://tomglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0