ny valpis.


Känner mig sjuk, inte roligt alls.. huvudet kokar och huvudvärken vill inte ge med sig.

Kan ju göra en kort sammanfattning om sen i helgen om det nu går.
Vi åker ner till Gävle i fredags. Sov över där och sen rullade bilen ner emot Nyköping på lördagen. Såklart så körde jag hela vägen (:
Kom dit och oj så många söta hundar. Hon bor där med sin man och deras 12 hundar. Fick gå x antal prommenader i skogen eftersom det var där de bodde.^^ God mat och underbart underhållande av hundarna.
Fick mig en hund som verkligen inte ville släppa mig ur sikte, när hon blir lite äldre ska jag köpa henne för en liten slant, de har jag redan gjort upp med Marianne. Miranda är min! :)

Blev inget party hos emme, men de hade roligt iaf har jag hört :) haha

På söndag reste vi vidare, nu med en hund till. Vår lilla sötnöt nicodemus, en 4 månaders valpis. Jag fick köra upp igenom sthlm eftersom mamma skulle sitta där bak med dom. Det var ju en upplevelse att köra där, bra jobbat till mig själv.
Pizza sen i Gävle och sen blev det till att sova i bilen ska jag lova, jag och lillnicke som nästan hela vägen hem.

Blev en natt på madrass. Lillisen kom aldrig till ro så det blev golvet för han och mig. Mysigt kan jag lova att ha en valp uppe vid bröstet. Jobbade lite idag, sen åkte jag hem och har tagit mig några prommisar med de två.


Måste säga grattis till Småland, HV 71 och familjen Kalbe. Såg inte matchen i lördags eftersom deras kanal var ynka tre stycken. Men det var helt rätt att HV vann, sthlmarna gillar vi inte så det var riktigt skönt att de kunde ta det.

Nu måste jag nog faktiskt åka och träna, har inte gjort de på tre dagar så det ser inte bra ut till starten av försäsongen om en vecka.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0