onsdag.


Hard work work.
Idag har de blivit jobb, blev väckt kvart över sju av mamma som ringde och sa att de behövde vikarier. Hade tagit mig en tur vid halv fem på morgonen med jango också. Att lillgubben inte kan bli bra! :/ Mamma hade vart ute med han två gånger under natten också.

Slutade iaf vid kvart i fyra, då åkte vi upp till djursjukhuset och fick lite piller och mojs. Nu ska det bli bra för lillprinsen.
Var också ner med mammi och kollade på en väska som jag hade kollat på i måndags, såklart var den slut. När man hittar en som är bra både i storlek och i färgen. Då tar de slut på rean. Jädra skit! blääääääää

Nu ikväll har jag hjälp bosse med att packa 6534040 lådor med godisremmar som vi har haft nere i källaren. Tog år. Såklart så ville han ha hjälp på frösön där han har sitt förråd, ända borta vid flyget.. en kort och bra resa ja.. verkligen. Fick dra till en lögn att jag skulle träffa en kompis för att jag inte skulle behöva åka ut en extra gång, men då tyckte han att vi skulle ta det imorgon kväll istället. Men ja så roligt. Jag snodde faktiskt 10 st remmar av honom,  så nu har jag fixat mitt lager. höhöhöhö stackars han.

Har kollat på hockey nu ikväll såklart, vad tyder inte på att HV tar guld iår?

Nu tänkte jag faktiskt gå och läsa min bok.

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0