Bergsjö i helgen.


Nu är ungefär alla i laget hemma hos deras familjer osv, men inte jag. Emma Bäckström sitter här i sin soffa och väntar med spänning på hennes biologilektion imorgon vid 08.30.

Sen var ju inte tågen något att hänga i julgranen heller, har två tåg att välja på som går till Hudik imorgon. Får hoppas att det är Hasselabussen man får åka, annars kommer jag att få gå 3-4 km från Bergsjö busstation till vårt hus..men de har jag gjort flera ggr så det ska nog inte vara några problem.

Blir nog kalas det här, fast en helg hemma i Östersund hade inte vart dåligt de heller.
Familjen kommer i morgon kväll, så jag får väl vara själv någon timme om jag nu inte åker upp till golfbanan och går lite.

Nu väntar elsas mode på mig,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0