I like the way...


Sitter och lyssnar på Eddy Wata - I like the way. Låten som spelas mest i vårt omklädningsrum nu ungefär.
Dålig är den ju inte heller.

Vi ska åka på utflykter med biologin varje onsdag, okej kanske inte varje men nästan. På onsdag ska vi till Hille Klack och kolla hur moränen har förändrats genom alla år på berget som ska vara där. Fika fick vi ta med oss också om vi ville. Vilken lyx!

Mitt tåg går inte förän 16,16 idag. Varför går det så lite tåg till Hudiksvall gott folk? Ska byta i Gnarp också för buss sen till Bergsjö. Tappar jag bort mig i Gnarp är det illa eftersom Gnarp inte är större än 1/4 del av Sätra ungefär. Men allt kan hända så det kan nog bli en promenad på 1 mil ikväll kanske. Får ha på mig några sköna skor då.

Skulle bli riktigt sur om jag får gå först till Bergsjö från Gnarp om det nu händer, eftersom jag ändå kommer få gå 3,5 km från Bergsjö till vårt hus. Familjen precis ringde och sa att de inte skulle komma ner förän 19-19.30.
Ett tips till mig själv är att packa lätt idag.

Nu ska jag diska undan lunchen,

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0