lördag.


Börjar känna av en förkylning, inte inte inte bra!
Match imorgon så jag hoppas till Gud inte han vill mig något illa och låter inte detta bli värre.

Igår var de tänk att man skulle ut med de andra i laget, men efter att man hade vart hos angelica och joa så kände jag att de inte var rätt. ont i huvudet och kli i ögonen är ingen partykväll. Så det blev bilen hem med backman och en ipren + sängen.

Idag är de tvättdax, så jag har de jag gör med idag. Sen tappade jag mitt solpudet i badrummet igår så jag har en skön brun nyans på golvet så det blir nog en damsugning och moppning så behöver inte mina strumpor få en ny färg.

nu ska jag kolla på djursjukhuset och tycka synd om alla djuren.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0