regn regn regn


Regnet droppar har de varit idag, så tråkigt när man inte kan göra någonting förutom att sitta inne.

Hade två lektioner idag, känns så otroligt oseriöst på något sätt. Får väl hoppas att de blir bättre.
Imorgon ska jag på utflykt med biologin, vi ska till Hille och kolla bergarter, låter väl himla spännande. Att få se moränens skillnader är något som jag alltid har velat se.

Träning idag och sen löpte vi 1,3 km x 3, maxfart. Jädrans va bra de går att löpa nu. Jag är alldeles till mig för att de går bra, sen att isen är de sämsta just nu på flera år behöver man ju egentligen inte ta upp.. men vad gör man inte för att glädja folket.

Stannade kvar och kollade när j20 lirade emot leksand. Torsk på tallin för Brynäs med 3-5.
Träffade Niclas där också, honom har man inte sett på år och dar. Hade skaffat lägenhet i stan och allt, vilket jädra lyx.

nu ska jag sova,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0