skolan börjar.


Måndag mina damer och herrar och Emma Bäckström börjar i skolan idag.

Sen behöver jag ju egentligen inte berätta att jag klev upp sju, var sen på skolan tio över åtta och väntade tills lektionen började vid halv nio med 10 andra elever kanske. När sen igenting händer så börjar jag kolla igenom mina papper och märker att under Hälsopedagogik står de kurstid : 101018-101217. Alltså börjar inte den förän i oktober. Vilka nötter vi är alltså! Så otroligt less jag blev. Tur att de var några andra hade missat de också ^^ haha
Så det var ju bara att åka hem igen och nu vid halv tre så börjar min "sista" lektion så som jag trodde de skulle va. Men tydligen har jag bara en lektion på måndagar tills den 18/10 då de andra börjar också.
Så kan de gå!

Den här veckan har vi is mån/tis/ons/tors och sen ledigt fredag-söndag. Så är familjen i Bergsjö åker jag nog dit, annars blir de nog Östersund. Fast man skulle kanske kunna åka på nått annat roligt också? :)

nu måste jag cykla iväg.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0