slut på hockeyskolan.


Hockeyskolan slutade igår och det är väl med lite blandade känslor om de, känns tråkigt att det är över men oooooj så skönt att man kan få sova ut lite. Har verkligen hänt mycket på några dagar, jag blev duschad med kläderna på sista dagen av killarna i gruppen + alla andra ledare. Det var eh.. kul. För dom kanske men inte för mig eller mina kläder :P haha
Fast det kanske var helt rättvisst eftersom killarna i gruppen blev rätt blöta i fredags också ^^,


Jag åkte faktiskt till Bergsjö igår lite sådär impulsivt. Tog tåget och så vips var man där och överraskade mamma, pappa och robin. Dock är jag tillbaka i Gävle nu eftersom jag åkte ner med Robin för han skulle jobba imorgon.

Men imorgon kommer mamma och pappa hit, då blir de IKEA för att fixa lite rullgardiner och sådär. Blir nog kalasbra. Nu ska jag sova.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0