fredag


Tvätt vid 07.00 uppskattades inte så jättemycket ska ni veta, men som den sista tiden så var det bara att anpassa sig. Vill åka hem idag, men jag vet inte hur jag ska hinna. Ska klippa mig och färga idag vid halv 1 och det tar ju minst 2 timmar skulle jag tro. Och då ska jag hinna till hallen, packa ner alla hockeygrejer, packa ner mina kläder, diska m.m. Ser nog ut som det blir imorgon istället.
Känns så himla himla himla onödigt eftersom vi bara är 7 st på träningen, för träningen igår var säääämst, förutom att roffe hade med sig bilar från sitt jobb, ni vet godis alltså. Skulle också vilja jobb där, då får man gå runt och käka godis som inte kan säljas. haha

Ne man kanske ska ta tag i sitt liv och fixa lite, skulle behöva baka nått med bananer eftersom jag har så många här hemma. Men just nu tror jag inte att bakning står så högt på listan så de åker nog ner i sopkorgen.

Skulle nu i efterhand velat ha flygit hem som jag alltid gjorde när jag bodde i linköping, för jag kommer ha med mig så grymt mycket saker på tåget. Vet inte om jag ska ha med mig en eller två jackor om det blir att man åker nå skidor, sen ska jag ha med mig en väska kläder, hockeygrejerna, två klubbor, datan osv. Herregud hur ska detta sluta?

Nu väntar disken, ma höres.

/emma


Kommentarer
Postat av: christel

God Jul på er alla. Hoppas ni har en trevlig "julafton" idag. Clara har kompiskalas just nu.Jag jobbar julafton natt.Ha det gott på er alla Christel

2010-12-22 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0