fredag


Lektion imorse, biologi stod på schemat, 5 st elever kom, så ovärt. Fick tillbaka provet också, jag skrattade lite sådär. Men vad hade jag tänkt mig när det är Stig Rune man har. Tror nästan jag vill läsa om kursen efter jul, men det känns ju så segt. Vill inte bara ha ett godkänt för då klassas man som dålig. Nejtack.

Var på stan med Linda sen, köpte ett lucialinne på myrorna för 15 kronor. Det gjorde min dag ungefär, och när vi är på väg ut hittar jag en lusekofta ( speciell norgetröja med mönster) bland barnkläderna som jag kärade ner mig i. Ringde hem och fick prata med både mamma och pappa eftersom de trodde jag hade blivit snurrig som kollade på barnkläder, pappa skämtade på som vanligt. höhö vad hade jag förväntat mig?
Kanske blev de lite oroliga? Men jag har inte planerat barn på x antal år så de kan vara lugna. Den fick iaf följa med hem för 25 kronor, så nu är jag inte längre oskuld i att köpa barnkläder, känns himla speciellt ska jag säga er. haha

Må på stan imorgon också och fixa det sista innan julfesten imorgon, blir en alkoholfri kväll för mig eftersom hela söndagen måste spenderas med plugg. Kul. Men jag ska ut på juldagen hemma i Östersund med de bästa där uppe så det blir nog kanon.

nu väntas träning,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0