måndag


Snart får jag åka hem till Östersund, gudar vad jag längtar. Bara vara hemma och ta det lugnt, träna med bj och umgås med mina fina vänner.

Hade religionsprov idag, vet inte hur det gick. Jag orkar seriöst inte bry mig längre. Får jag bara godkänd i betyg så spelar det ingen större roll, eller jo egentligen gör det de.. men jag orkar inte. Jag är så less nu. Muntlig redovisning om bulimin han jag också med, gick faktiskt riktigt bra så det var ju skönt de. Så nu har jag en grej kvar och det är på onsdag då vi har munliga redovisningar om uppgifter vi gjort. SEN ÄR JAG KLAR!! :D
Fatta så otroligt skönt, slippa Stig och biologin, det är nog de jag mest ser fram emot. Fast Lennart och religionen kanske också står ganska högt upp.

Träning ikväll, a-hallen och en timme och tjugo minuter = emma blir jättesvettig. Jag kunde bokstavligen vrida ur min sporttop eftersom de andra inte i laget trodde att jag kunde svettas så mycket. Är det ens normalt att man kan de? Drack nästan 3 liter vatten under träningen, haha så mycket har jag nog aldrig druckit föruit.. träningen var så grymt jobbig också, massa skridsko och smålagsspel med 20 sek max.

Nu orkar inte ögonen vara uppe längre.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0