måndag


Bra start på dagen som alltid, får sms från Linda som frågar om jag är hemma idag, skickar snabbt tillbaka att jag ska till skolan. Kollar då ordentligt på mobilen och märker att den är 08.37, börjar skolan 08.30. Men va kul liksom. Får panik men sen är det ingen mening att åka eftersom jag skulle vara där vid halv 10 ungefär.
Så jäkla less jag blir. Så nu är frågan, varför ringde inte mobilen imorse fastän jag ställde alarmet igår kväll? För när jag kollade på mobilen så stod alarmet fortfarande på 07.00 så jag kan varken ha stängt av det för då skulle den ha försvunnit och skulle jag ha tyckt på snooze så hade det blivit 07.09. Hm va mystiskt!
Nu är jag lite rädd att den inte kommer ringa imorgon heller. :O

Skönt nog hade jag bara en lektion idag, eller skönt.. sämst att man missade den liksom.
Så dagen spenderas med att skriva om bulimi. Ska gå och hämta ut biljetter till matchen imorgon mot LHC och mot Timrå på torsdag.

ma höres.

/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0