onsdag


kan inte beskriva hur otroligt skönt det är att vara hemma. Igår kom robban hem så nu är hela familjen hemma. :)

Jobb idag 8 h, ganska så slappt blev de eftersom de bara var 6 barn på 3 vuxna. haha. Tränade med bj nu ikväll också, vann strafftävlingen vilket jag kommer leva på länge. Förstår egentligen inte varför det går så bra nu, bra träning i måndags och kanonträning idag. Imorgon ska vi lira mot div2, något jag verkligen ser fram emot.
Fasiken va roligt det är att träna. :D

Imorgon ska jag gå på stan med malin, har inte köpt present till robban eller victor än.

Nu ska jag ner och äta lite ananas och få öppna robins chokladask som han fick från jobbet. På julen får man äta choklad, sådeså.

ma höres.

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0