söndag


Hello,

Blev kanske inte direkt som man hade planerat igår kväll/natt, slutade med att jag var hos niklas vid halv 2. Men det berodde på en sak så nu vet ni de. Var trevligt att träffa honom iaf, det var ju inte igår liksom.
Victor ska få prova en peak jacka som han vill bli av med, haha tur att jag har honom som victor kan ärva grejer av. hahah. En helt ny jacka säger man väl inte nej till? Annars kan jag ju ta den :D

Kom hem vid nio imorse och gjorde iordning mig för staden. Mamma och robban körde ner mig eftersom de skulle till lillänge och kolla. Var runt men GUD SÅ SÄMST det var, hittade typ ingenting. 3 tröjor från monki kom man hem med. Vill kolla mera på ringar och örhängen så jag kanske följer med victor imorgon för han skulle på we och kolla om nått spel hade kommit in till affären.

Var också och kollade på en ny mobil eftersom jag fick det i julklapp av välja den jag ville ha. sonys xpedia 10 eller en iphone? Oj så svårt, vet inte vilken jag vill ha. Vill ha en med bra kamera och xpedian har ju 8 megapixlar och iphonen har väl sämre? Eller jag kanske ska välja en samsung? Åå så svårt!

Och det snöar gott folk, så det snöar. Hela dagen lång. När jag gick ut med nickepicke och jango med mamma nu i kväll så kunde jag nästan inte gå med mina vinterskor utan att ha täckisar på mig för det var ju flera decimeter. Nu får det sluta snöa.

Sverige spelar ut Norge också i jvm, men trodde man något annat? 4-0 efter två perrer och ett bortdömt, ingen mening att sitta uppe och följa sista tror jag.

Oj så långt detta blev.
Nu ska jag ner och läsa min nya bok.

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0