tisdag


Åkte till skolan och hade två otroligt onödiga lektioner, fick veta sitt betyg i Etiken som gick på 1 min och sen på människan s och k gjorde vi inte heller speciellt mycket. Blir betyg snack där imorgon så man får väl pallra sig dit då. Ett VG i etiken är väl ändå helt okej, får hoppas på ännu bättre nyheter imorgon.

Hade velat åka hem imorgon egentligen eftersom vi kommer vara så få på tosdags och fredagsträningen att det nästan inte är någon mening. Lira pokalen på 8-9 pers det går ju liksom inte. Fast det kanske är bra att jag åker på lördag, då hinner jag städa och fixa allt här hemma, kul att stanna 2 dagar extra för det.
Joanna skulle åka på torsdag härifrån hem till Ösd och det hade ju inte vart dumt att åka med henne heller.. fast då lär ju tränarna döda mig några gånger.

I min familj kommer vi fira julafton den 22a iår, det har jag bestämt och ska se till att de blir. För en jul utan pappa funkar liksom. Jag tänker INTE tillåta honom sitta vid skype och kolla vad han får i julklapp, det gör jag liksom inte. Lillpappsen ska ju jobba i finland under jul.
Så det blir jul den 22a istället, iaf öppning av hans paket. Det blir roligt,höhö.

Skulle gå och handla bröd, mjölk och smör idag efter träningen och kommer hem 235 kr fattigare, varför blir det alltid så? Dyrt bröd tänker ni, men nej nej jag fick med mig 2,5 kg köttfärs för extra pris, frukt, grönsaker, 5 tacokryddor för superpris och en massa annat. Vad kul det känns när jag ska klippa mig på fredag som kommer gå på 600 spänn också.

Jag och milla var kingar på styrkan idag, körde bänkpress så det stod härliga till. Vårt mål är att vi ska kunna träna på 50 kg för det orkar vi inte nu men nästan nästan. :)

oj så mycket det blev.

ma höres.

/emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0