torsdag


Vaknade med ont i halsen och snuva, inget bra första intyck på dagen må jag säga. Magen var inte heller helt hundra, så mycket som den har pratat idag har den inte pratat på flera år. Kan det ha något med parasiterna ändå? Jag hoppas inte de, vill inte bli sjuk nu. Det passar inte in i mitt schema.

Idag när jag kom till skolan och skulle skriva ut mitt arbete så märker jag att jag har glömt lägga in den på mailen, alltså jag tror jag höll på att dö. Cyklade ju i det svinkalla vädret så det var ju bara att vända cykeln och åka hem igen. Idag var det nog inte min dag. Missade religionslektionen p.g.a det, men men så är det ibland när man är slarvig.
Bokgrejen gick iaf bra men jag vet inte vad jag ska säga om hälsopedagogiksprovet. Vad har hon för frågor, herregud. Hon säger att vi ska plugga på "småorden" men tror ni att det kommer några småord. Nej utan det är mera ; beskriv hälsa i de olika grupperna? Då tänker man, vilka grupper? Vad är detta?
Fick iaf en hel del nedskrivet, skrev så mycket att fingrarna gjorde ont och kom hem så sent att jag fick ringa till tränaren och säga att jag skulle bli sen. Får jag inte godkänt på provet så vet jag inte vad jag gör.

Vet inte hur jag ska göra imogon, har biologi till 10, men vi har samling med laget kvart över 11 och jag ska hinna både hem och äta innan dess, tar ju en halvtimme att cykla ungefär. Åker ju ner till Linköping för match. Ska bli rätt roligt att träffa vissa tjejer där nere igen, var ju ett bra tag sen.

Snabbade oss efter träningen idag och gick och kollade på a-laget. Kollade inte klart hela eftersom huvudet inte mådde så bra, näsan ropade efter nässpray så det var lika bra att gå hem. Förlorade gjorde de ju också, ajaj.

Kul att 5 st killar vad med i jvmtruppens uttagningsläger.

nu blir det sängen,

ma höres.

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0