2010-02-04


Snöstorm har det varit här idag, så jag tog bussen ner till stan. Var och lämnade in aktivitetsstödet så snart rullar pengarna in på kontot :) Sen var jag och kollade såklart i lite affärer. Kom hem med en kjol och ett linne när det jag egentligen var ute efter var jeans och underkläder. haha. Det får bli i helgen kanske.

Träningen idag var jobbig, vi lirade 4 emot 4 i ja hur länge som helst. Helt död. Jag kingade på att teka också, fick jag allt lite beröm efter både av spelare och tränaren. Är ju alltid roligt att höra! :D

Blev lite gröt nu ikväll, kände inte för att äta mackor så gröt är ju aldrig fel. Nyttigt är de ju också. bra bra.

Har ingenting planerat imorgon, man kanske ska ta och baka lite? Måste ju prova nya ugnen och kolla hur den är. En kladdis går ju snabbt att göra, tror de blir de. Jag och julia ska iaf gå och hämta ut biljetter till a-lagsmatchen på lördag. najs najs.

Imorgon lirar j20 mot leksand också, blir perfa för vår träning slutar tjugo i sju och den börjar sju. Kommer vara bänkad där imorgonkväll.

Nu blir det sängen

ma höres.

/china.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0