2010-02-05


Goddagens,

Var och hämtade ut biljetter till matchen imorgon med jullan idag.. har varit och sett 12 matcher den här säsongen. Tack för matchkortet liksom! King att kunna gå på alla.
Imorgon är det luleå på schemat, en lite måste match för brynäs så det kan nog bli riktigt roligt att se.

Vi tog oss en sväng till ica idag också och där bjöds det så lax med majs och bönsallad. Tror ni inte att vi gick hem med ingredienser till de, joo det blev middagen ska jag säga er. Supernyttigt och gott. En sallad på majs, svarta bönor, avokado, tomater, paprika, vitlök och till de en speciell tacokrydda för fisk med smak av lime och något mera. MUMS!

Har också köpt på mig silica som ska ge underverk för hud, hår och naglar. Har käkat de förut och det funkar faktiskt. Måste bara komma igång med det i en vecka först eller så. Håret väx, väx väx!!!

Har ett ord för träningen idag, grötigt! Herre, va grötigt det var i femman min. Ojojoj. Hur ska de gå på matchen på söndag?

Har också beställt en ny klubba, min x60 sprack ju i bladet efter tre träningar... total SÄMST! Nu blir det en x50 eftersom de inte kan få fram någon x60 med min vinkel. Skit men så är läget. Får hoppas att denna är bättre.

Fick också programmet för sportlovshockeyn i linköping nyss skickat av jim, haha vi ska åka konståkning. Å gud vad jag ser fram emot de. Komme vara totalsämst och det kommer nog erik också vara. (: hahah.

Skypade nyss med mamma och robin, det är de nya inne i min familj. Istället för att vi ringer varandra så snackar vi på skype. Sen är det ju roligt när alla vi kan prata samtidigt.

Nu väntar sängen men först nässpray,

ma höres.

/china.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0